قوانین

قوانین

برای ارسال اجناس خریداری شده (شامپو . روغن . پروتئین. بوتاکس . کراتین و ...) ما درب محصول را باز میکنیم و سر بطری را سفت میکنیم تا زمان پست کردن محصول ریخته نشود.

روش‌های ارسال سفارشات در فروشگاه اینترنتی آتنا
تصویر مجوز 

 

حمل بسته‌ی شما

بعد از تکمیل سفارش در فروشگاه آتنا ، وظیفه ما ارسال محصول در سریع‌ترین زمان ممکن است. که این امر 24 ساعت بعد از ثبت سفارش (جهت تایید سفارش از طریق سیستم بانکی) انجام خواهد شد.فروشگاه آتنا در استان هرمزگان و در شهر درگهان واقع شده است و امکان ارسال محصولات به چندین روش معمول میسر است. ارسال از طریق پست، ارسال از طریق تیپاکس، ارسال از طریق چاپار، ارسال از طریق باربری و همچنین ارسال از طریق اتوبوس، روش‌های کافی جهت ارسال سریع سفارشات است.

تحویل فوری

تحویل فوری و انتخاب زمان تحویل بسته ها ، فقط در داخل شهر درگهان امکان پذیر است و فعلا در شهرها و استان های دیگر قابلیت ارائه این خدمات وجود ندارد.

ارسال از طریق پست

پست جمهوری اسلامی ایران، امکان ارسال بسته، به تمامی نقاط ایران، حتی دور افتاده‌ترین منطقه‌ها را نیز دارد. ارسال بیشتر بسته‌های سفارش داده شده از طرف شما عزیزان در فروشگاه تخفیفانه، با پست جمهوری اسلامی ایران انجام می‌پذیرد.

سفارشات معمول و همچنین حداکثر وزن 20 کیلوگرم از طریق پست پیشتاز ارسال خواهد شد. سایز‌های متفاوت از این شرایط، باید با روش‌های دیگر ارسال گردد. تحویل محصولات از طریق پست، طبق دستورالعمل پست، با توجه به موقعیت شهر مقصد، از 3 تا 5 روز کاری به طول خواهد انجامید. استانهای همجوار استان هرمزگان و پایتخت در بیشترین موارد، حداکثر ظرف سه روز تحویل داده می‌شود. اما برای سایر استانها این زمان تا پنج تا هفت روز نیز افزایش خواهد داشت. ( لازم به ذکر است در ایام تعطیلات و یا اواخر سال به دلیل ازدحام حجم بار، زمان تحویل بسته با تاخیر انجام خواهد شد. )

جهت پیگیری مرسولات پستی خود می‌توانید به بخش خدمات الکترونیکی اداره پست ایران، به نشانی : https://tracking.post.ir/ مراجعه کنید.

ارسال از طریق تیپاکس و چاپار و ....

تیپاکس یکی دیگر از ارگانهای حمل و نقل همگانی در ایران است. تیپاکس و چاپار و سایر شرکت های کالارسان نیز مکانیزمی همانند پست دارد و ارسال به اکثر مناطق ایران را دارد. فروشگاه اینترنتی آتنا ارسال سفارشات را هم از طریق تیپاکس و هم از طریق پست انجام می‌دهد و انتخاب روش مناسب به عهده‌ی مشتری می‌باشد. تیپاکس در مقایسه با پست، هزینه حمل بیشتری دارد. تحویل بسته از طریق تیپاکس در بیشتر موارد در قیاس با پست، مدت زمان کمتری نیاز دارد.

ارسال از طریق باربری

محصولات حجیم از طریق پست و تیپاکس، قابل ارسال نیستند. جهت حفظ رضایت‌مندی مشتری و همچنین ارسال سریع کالا، فروشگاه آتنا امکان ارسال محصول از طریق باربری را نیز دارد. باربری امکان ارسال محصولات بزرگ را با هزینه کمتر دارد و در کمترین زمان ممکن ( با توجه به مقصد) به مقصد خواهد رساند.

مدت زمان لازم جهت تحویل سفارشات از طریق باربری، در بیشترین حالت 3 روز است. این مدت زمان در ایام تعطیلی و یا مناسب‌ها ممکن است افزایش داشته باشد.

ارسال از طریق اتوبوس

یکی دیگر از روش‌ها ارسال کالا، استفاده از خطوط حمل و نقل کشور می‌باشد. از درگهان حرکت مستقیم اتوبوس برای اکثر شهرها هر روزه در جریان است. این قابلیت ارسال در فروشگاه آتنا سبب شده، محصول حداکثر ظرف یک روز به مقصد مشتری برسد. هزینه این روش ارسال نسبت به بقیه روش ها بالاتر است، اما برای افرادی که در دریافت محصول عجله دارند، گزینه مناسبی است.

فرآیند تحویل محصول

فروشگاه آتنا به منظور حفظ رضایت مشتری همیشه تلاش دارد، در سریع‌ترین زمان ممکن محصول را به دست مشتری برساند. اما روند تحویل محصول نیز یکی از مهم‌ترین مواردی است که باید به آن پرداخت. تمامی محصولات فروشگاه آتنا ، 7 روز مهلت تست اصالت و سلامت را دارند.

سفارشی که شما ثبت کرده‌اید، با هر روشی که ارسال شده باشد، بایستی در هنگام تحویل به طور کامل محصول را چک کنید. اگر از نامه رسان پست بسته‌ای تحویل می‌گیرید در همان زمان بسته را باز کرده و از کامل بودن و سالم بودن محصول مطمئن شوید.

خریدار باید هنگام تحویل گرفتن کالا و قبل از باز کردن مرسوله، در حضور مأمور پست، نسبت به بررسی ظاهری بسته‌بندی اقدام نماید و درصورتی که با آسیب‌دیدگی در بسته‌بندی مواجه شد. (از قبیل پارگی، له‌شدگی و …)، مشکل را توسط مأمور پست صورت جلسه و هر دو نفر آن را امضا نمایند، سپس به مرکز پست شهرستان خود مراجعه نمایند.

کالاهایی که بدون هماهنگی مرجوع شوند و یا بی دلیل نسبت به دریافت آن امتناع شود، تا یک ماه نزد ما به امانت خواهند ماند و شما میتوانید طی این مدت با پرداخت هزینه پستی نسبت به برگشت کالای خود اقدام نمایید. بدیهی است سایت فروشگاه آتنا نسبت به کالاهایی که بدون هماهنگی مرجوع شوند مسئولیتی نخواهد داشت.

کالاهای مرجوعی پس از تحویل توسط دفتر فروشگاه آتنا به واحد کارشناسی انتقال داده میشوند تا هرگونه مشکل اظهار شده مورد بررسی قرار گیرد. در صورت تایید مشکل اعلامی، کالای شما طی یک هفته کاری تعویض و به صورت رایگان برای شما ارسال خواهد شد و یا هزینه آن عودت داده خواهد شد.

در صورتی که کالای شما پلمپ تحویل شود و مغایرت و یا خرابی محصول بدون باز کردن پلمپ محصول قابل تشخیص باشد میبایست بدون باز کردن و مخدوش کردن آن نسبت به اعلام مغایرت اقدام فرمایید تا تمهیدات لازم بعمل آید. همچنین در صورت باز کردن پلمپ در این موارد کالا قابل مرجوعی نمی باشد.

گارانتی کالا :

مدت زمان گارانتی هر محصول در صفحه همان محصول ذکر شده و یا می توانید پیش از خرید آن را از کارشناس فروش جویا شوید. لازم به ذکر است جهت استفاده از خدمات گارانتی، موارد زیر را باید در نظر بگیرید.

برای محصولاتی که در صفحه محصول، دارا بودن گارانتی ذکر شده است اما برگه گارانتی ندارند، فاکتور خرید شما از فروشگاه رز سیاه به منزله گارانتی محسوب می شود.

گارانتی محصولات شامل بازگشت وجه نبوده و تنها تعویض یا تعمیر محصول را شامل می شود.

مدت زمان مرجوع کردن کالا

توجه داشته باشید که اعلام نقص یا عدم تطابق کالای تحویل گرفته شده با سفارش باید حداکثر پس از 3 روز از دریافت کالا انجام گیرد و پس از این مدت، امکان مرجوع کردن کالا وجود نخواهد داشت. به همین منظور توصیه می‌شود پس از تحویل گرفتن مرسوله و در اولین فرصت، کالاها را از نظر هرگونه خرابی و یا مغایرت بررسی کنید.

محصولات شکستنی

توجه داشته باشید درصورتی که سفارش شما دارای محصولات شکستنی می‌باشد. لازم است تا هنگام تحویل بسته از مامور ارسال، محصولات را بررسی کرده و درصورتیکه محصول شکسته شده، محصول و بسته را به مامور ارسال تحویل دهید تا مرجوع شود.

مدت زمان بررسی و هماهنگی سفارشات مرجوعی

توجه داشته باشید که مدت زمان بررسی و هماهنگی با مشتری برای سفارشات مرجوعی  ۷۲ ساعت پس از تحویل کالا از پست یا پیک مربوطه به انبار سایت فروشگاه آتنا، زمان می‌برد.

سیستم بازگشت و مرجوعی کالا

فروشگاه آتنا به طور کامل قصد رضایت مشتری را دارد و به مشتری این اطمینان خاطر را خواهد داد، که همیشه حق با شما است. همیشه و در هر شرایطی به این قانون احترام گذاشته و رضایت مشتری را در اولویت قرار می‌دهد.

اگر محصول خریداری شده با محصولی که تحویل گرفته‌اید متفاوت است، حداکثر ظرف 7 روز به راحتی می‌توانید محصول را عودت دهید.

اگر محصولی که به دست شما رسیده و به دلایلی قصد مرجوعی آن را دارید، میتوانید حداکثر ظرف هفت روز بعد از ثبت سفارش و خرید عودت دهید.

شرایط بازگشت و مرجوعی کالا

یکی از مواردی که همواره برای ما در فروشگاه آتنا از اهمیت ویژه ای برخوردار است رضایت پس از فروش مشتریان است. این رضایت محقق نمی شود مگر بوسیله خدمات پس از فروش مناسب.

فروشگاه آتنا به طور کامل قصد رضایت مشتری را دارد و به مشتری این اطمینان خاطر را خواهد داد، که همیشه حق با شما است. فروشگاه آتنا همیشه و در هر شرایطی به این قانون احترام گذاشته و رضایت مشتری را در اولویت قرار می‌دهد.

بخشی از خدمات پس از فروش که هر فروشگاه اینترنتی معتبر باید داشته باشد، ضمانت مرجوع کالا و بازگشت وجه است. فروشگاه آتنا خود را موظف به قبول مرجوعی کالا و بازگشت تمام وجوه دریافت شده از مشتریان ناراضی می داند. البته در هر فروشگاه شرایطی جهت مرجوعی کالا وجود دارد که فروشگاه آتنا نیز از آن مستثنی نیست.

1- کالای مصرفی شامل شرایط مرجوعی نمی شود :

بسیاری از کالا ها، مصرفی بوده و نمی توان آن را مرجوع نمود به عنوان مثال مواد شوینده ، بهداشتی ، ادکلن، انواع کرم ، رژلب ، موم اپیلاسیون، همچنین کالاهایی دارای کش سانی و جذب هستند مانند انواع لگ،ساپورت، لباس زیر و … و تمام کالاهایی که مستقیما به مو و پوست بدن در تماس هستند به دلایل بهداشتی قابل مرجوع نخواهند بود مگر آنکه شامل مغایرت در کالای ارسالی باشند.

این کالا ها به محض استفاده از شرایط مرجوعی خارج شده و نمی توان آن ها را مرجوع کرد ( لازم به ذکر است اگر در سبد شما بیش از یک عدد از آن کالا وجود داشته باشد و شما فقط یکی را مورد استفاده قرار داده باشید همچنان می توانید باقی آن را مرجوع نموده و وجه پرداخت شده بابت آن ها را دریافت کنید )

2-کالایی که پس از استفاده امکان فروش دوباره آن مقدور نباشد :

 این مورد اندکی پیچیده بوده و باید با کارشناس فنی متخصص آن کالا مشورت نمایید، به عنوان مثال بسیاری از محصولات عرضه شده توسط فروشگاه آتنا مانند ماشین اصلاح، لوازم برقی و … پس از استفاده دیگر به عنوان کالای نو و دسته اول بفروش نمی رسد. این کالا ها اگر صرفا” به دلیل عدم مطابقت با نیاز مشتری یا سلیقه وی مورد رضایت مشتری نباشد ، مشمول مرجوعیت کالا نمی شود. ( در صورت لزوم پیش از خرید کالا در خصوص شرایط مرجوعیت کالا با کارشناس مشورت شود. )

3- محصولات که پلمپ یا بسته‌بندی آنها باز شده است:

برخی کالاها پس از باز شدن بسته‌بندی، قابلیت فروش دوباره خود را از دست می‌دهند. محصولاتی مانند دستمال کاغذی، لوازم آرایشی و بهداشتی از این جمله‌اند.

4- کالای تقلبی تحت هر شرایطی مشمول مرجوعی می شود ، حتی اگر مطابق 2 بند فوق باشد : اگر کالا مصرف شده باشد یا حتی مصرفی باشد ولی برای کارشناس و مشتری محرز شود که این کالا تقلبی بوده است. فروشگاه آتنا بدون هیچ پیش شرطی کالا را مرجوع می کند.

5- شکستگی یا خرابی محصول به دست مشتری و یا کالاهایی که در اثر استفاده نادرست خریدار آسیب دیده‌اند مشمول کالای مرجوعی نمی شود :

کالاهایی که به دلیل عدم استفاده صحیح و یا رعایت نکردن موارد توصیه شده از سوی شرکت سازنده، دچار آسیب دیدگی شوند قابل بازگردانی نخواهند بود. طبیعتا” کالایی که در اثر سهل انگاری مشتری دچار خرابی شده باشد مشمول مرجوعی و گارانتی بازگشت وجه نمی باشد. دقت کنید هنگام خرید، محصول دقیقا” مطابق با مشخصات مورد نیاز شما باشد. اگر به هر دلیلی مانند فشار ، دما ، سیال نا مناسب، تغییر رنگ ظروف به دلیل تماس با مایعات اسیدی و ... نمونه‌ای از استفاده ناصحیح است. محصول خریداری شده دچار خرابی شده باشد، مسئولیت آن با فرد خریدار است.

6- کالاهایی که ارسال طرح و رنگ بصورت تصادفی می‌باشد:

در فروشگاه آتنا طرح و رنگ برخی از کالاها به‌صورت تصادفی (رندوم) ارسال می‌شود که این موضوع در بخش توضیحات کوتاه محصول ذکر شده است. اختلاف رنگ یا طرح این محصولات با نمونه ارائه شده در سایت مشمول شرایط مرجوعی نخواهد بود. بدیهی است این کالاها را همچنان می‌توان در صورت آسیب دیدگی مرجوع کرد.

5- از ارسال کالا بدون هماهنگی با واحد فروش آنلاین جداً خودداری نمایید.

6- هزینه بازگشت کالا جهت گارانتی و یا مرجوعی کالا ،توسط پست یا تیپاکس، برعهده خریدار می باشد.

7- توجه داشته باشید در صورتی که اشتباه پیش آمده از سوی مجموعه باشد ارسال کالا را فقط با پست پیشتاز ارسال بفرمایید. ( در غیر این صورت مازاد هزینه ارسال به عهده شما می باشد.)

همه موارد بالا ، بند های سخت گیرانه ای بود که در هر فروشگاه اینترنتی مشابه آن را خواهید یافت، اما یک حرف دوستانه : هیچ کس به اندازه ما از اینکه شما از تهیه محصول خریداری شده خرسند باشید ، خوشحال نمی شود چرا که در مسیر بزرگ شدن این مشتریان ما هستند که ما را بالا می برند. تمام تلاش ما بر این اساس خواهد بود که شما را در تهیه محصول مناسب یاری کنیم و تا به حال بار ها پیش آمده است که علیرغم دارا نبودن شرایط مرجوعی ذکر شده فوق ، کالا را مرجوع کرده و مبلغ پرداخت شده را باز گردانده ایم. از شما نیز تقاضا داریم در این مسیر ما را یاری کنید.

بازگشت وجه :

پس از دریافت کالای مرجوعی و بررسی کارشناس مربوطه جهت مطابقت شرایط مرجوعی ، بازگشت وجه در مدت حداکثر 48 تا 72 ساعت کاری  و طبق فاکتور خرید صورت می گیرد.( در صورتی که کالا در زمان خریداری در بخش کالاهای تخفیفی یا جشنواره قرار گیرد، هزینه کالا برای عودت نیز طبق همان قیمت تخفیفی انجام خواهد )

درصورت لغو سفارش یا مرجوعی جهت عودت ، مبلغ 1000 تومان به عنوان کارمزد و خدمات بانکی از مبلغ کل کسر خواهد شد.

راه های ارتباطی و آدرس :

تنها آدرس فروشگاه اینترنتی آتنا جهت عودت و بازگشت کالا به شرح زیر است:

استان هرمزگان، قشم ، درگهان،میدان انقلاب درگهان،پاساژ پرشین گلف1، فروشگاه آتنا ، پلاک ۱۹۹.

تلفن دفتر : 07635282564

تلفن پشتیبانی محصولات آرایشی و بهداشتی  : 09174260260

تلفن پشتیبانی محصولات الکترونیکی :  09906397809

«آدرس:قشم،درگهان،پرشین گلف ۱، لوازم آرایشی و بهداشتی آتنا،جنب پله برقی»
محصولات وی کی بیو پلاس VK BIO PLUS از نظر کیفیت یکی از بهترین برندهای موجود در بازار ایران است. فروشگاه آتنا با اخذ نمایندگی وی کی بیو پلاس VK BIO PLUS، کالای اصلی و ارجینال را به دست شما به بهترین قیمت می رساند.
«تنها کسی که واقعاً آنچه را که وعده داده است تحویل می دهد. احساس داشتن محصولات وی کی VK غیر قابل توصیف است.»
whatsapp